مصاحبه با سایت پیوست

عمران‌تل از برند فرانسوی ویکو (Wiko) رونمایی کرد. تا کنون یک مدل از گوشی‌های Wiko با نام T3 در بازه قیمتی ۴ میلیون تومان وارد بازار شده است و سایر مدل‌های این برند به زودی وارد بازار می‌شوند.

به گزارش پیوست، عبدالمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت عمران‌تل، در نشست خبری رونمایی از برند فرانسوی Wiko اعلام کرد: می‌خواهیم ۱۰ درصد از سهم یک برند فعال در بازار ایران را با ویکو بگیریم.

با توجه به این که فقط گوشی‌های هوشمند سامسونگ و شیائومی در ایران سهمی بالاتر از ۱۰ درصد دارند،  می‌توان حدس زد عمران‌تل قصد رقابت با سامسونگ و شیائومی را دارد.

او همچنین اعلام کرد می‌خواهند تا خرداد سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون دستگاه (ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه) به فروش برسانند.

عمران‌تل در فاز اول، مجوز واردات گوشی‌های سامسونگ و شیائومی را دریافت کرد و در سه ماه اول فعالیت خود، خدمات پس از فروش به‌صورت پیمان‌کاری با یک شرکت دیگر انجام می‌شد اما پس از آن خدمات پس از فروش توسط خود شرکت عمران‌تل ارائه شد.

به گفته اسدی، عمران‌تل سال ۹۹ جزو ۵ شرکت اول از نظر حجم واردات بود و اکنون نیز جزو ۱۵ شرکت اول خدمات پس از فروش موبایل در ایران هستند.

شروع همکاری با برند فرانسوی ویکو نیز از نمایشگاه GSM سال ۲۰۲۲ بارسلونا آغاز شد. جایی که مدیران عمران‌تل با مدیران شرکت فرانسوی دیدار کردند و پیشنهاد همکاری بین دو شرکت مطرح شد.

مدیرعامل عمران‌تل درخصوص فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: سال ۹۸ در همین روز عمران‌تل به وجود آمد و مجوز‌های رسمی تلفن همراه دریافت شد. هلدینگ «بازرگانی عمرانی» حدود ۴ دهه در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و عمران‌تل یکی از زیرمجموعه‌های این هلدینگ است. پس از سال ۹۷ که واردات تلفن همراه از تجارت غیررسمی به یک تجارت رسمی و با چارچوب تبدیل شد این شرکت هم به حوزه واردات تلفن همراه وارد شد.


منبع: https://peivast.com/p/134117

برچسب‌ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *