مصاحبه با سایت گدگجت

 

با برگزاری یک مراسم در تهران، ورود گوشی فرانسوی Wiko به ایران اعلام شد. شرکت عمران تل قصد دارد گوشی های ویکو را با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب عرضه کند.
مراسم رونمایی از گوشی جدید ویکو، امروز در ساختمان هلدینگ عمرانی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. شرکت عمران تل از سال ۱۳۹۸ مجوز رسمی فعالیت در حوزه موبایل را دریافت کرده، اما این هلدینگ با داشتن شرکای تجاری خارجی بیش از ۴ دهه است که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد.
در این مراسم رونمایی، مهدی اسدی، مدیرعامل عمران تل، توضیحاتی را درباره گوشی ویکو و شرکت سازنده آن برای رسانه‌ها ارائه کردند. اسدی اعلام کرد، عمران تل یکی از ۱۵ شرکت اول خدمات پس از فروش در کشور است. همچنین شرکت فرانسوی ویکو از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را با تاسیس کارخانه‌ای در بندر مارسی آغاز کرده است و در سال ۲۰۱۷ یکی از سه برند اول کشور فرانسه بوده که در ۵ قاره فعالیت دارد.
وی اضافه کرد برای مارکتینگ گوشی های ویکو برنامه‌های زیادی داریم. همچنین قرار است خدمات پس از فروش این محصول را از ۱۸ ماه به ۲۴ ماه تغییر دهیم. تعمیرات در منزل و فروش آنلاین در سایت‌های آنلاین از دیگر برنامه‌های این شرکت در آینده است.


در ادامه مراسم، جواد مهیاری، معاون خدمات پس از فروش، از ارائه خدماتی مانند تعویض دستگاه و بیمه در آینده نزدیک خبر داد. وی مزایای گوشی فرانسوی Wiko را طول عمر بالای باتری، پاسخ‌دهی مناسب پنل در زیر نور آفتاب، کیفیت قاب بالا، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگ و همچنین معایب آن را دوربین و فست شارژ نبودن دستگاه‌ها اعلام کرد.
سدی، فروش این گوشی‌ها در سال جاری را سالیانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه (۱۰۰ هزار دستگاه ماهیانه) پیش‌بینی کرد.

 

منبع: https://gadgetnews.net/645327/wiko-smartphones-coming-to-iran

برچسب‌ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *